Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Torsdag <3

Av Denisé Andersson - 11 september 2014 20:37

Tänk att idag har du lilla liv varit hos oss en HEL vecka   

Du sprider så mycket glädje, att varje dag vakna och komma in till dig o se dig vifta på svansen och springa runt, ta upp dig och du slickar en i hela huvudet det är så underbart !

Jag är så lycklig att ha dig i vårt liv, världens finaste   

Idag har vi haft sällskap av en vän till mig, men lille Gizmo sov igenom större del av tiden, pluttis =)


INGET kiss eller bajs inne inatt, men direkt när vi var ute på nattrundan så kissa han så fort jag satte ner honom ^^ 

Samma sak på morgonen när vi vakna, INGET kiss eller bajs inne då heller   

Endast en kisseolycka under dagen inomhus, samt en som jag hann stoppa, sååå otroligt stolt över honom     

Han är så duktig på att sitta och även stanna kvar :D

och även idag har han ätit super bra   


Jag älskar dig så otroligt mycket , jag älskar att ha dig i vårt liv

Jag älskar att se dig utvecklas, lära dig nya saker och växa,

Du är glädje, du är kärlek, du är så obeskrivligt fin,

Jag finns alltid för dig och gör mitt bästa för att du alltid

ska ha det bästa och må bra och alltid vara lycklig   


  Det bästa i livet är NI   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denisé Andersson - 14 september 2014 15:30

Dags för mig att jobba 3 timmar (7.15-10.15) Började dagen med att väcka Gizmo för morgonrundan och frukost, gick ut ca 05.30 och han hade inte gjort något inne under natten :D Så det gick snabbt från att vi kom ut tills att han både hade kis...

Av Denisé Andersson - 13 september 2014 15:30

Dagen börja vi med morgonpromenad frukost, sen sov vi en stund i soffan jag och lille Gizmo =) Älskling vaknade vid 11, så då käka vi frukost tillsammans och gjorde oss iordning, gav Gizmo lunch sen begav vi oss till Valpkurs =) Lycka när vi skul...

Av Denisé Andersson - 12 september 2014 07:36


Godmorgon :)Bra start på denna dagen :)Var ute med Gizmo inatt, han gjorde inget ute trots vi gick den vanliga rundan, kanske kan skippa nattrundan snart tro?! ^^Vår dag börja ca 07.00, promenad, hann inte så lålångt från han bajsa :D tog hela varvet...

Av Denisé Andersson - 10 september 2014 20:00

Började dagen med en promenad vid ca 06.00 och frukost ca 06.30 =) Därefter blev det promenad igen, Gizmo blir duktigare och duktigare på att kissa och bajsa ute sååå stolt över honom<3 Vid 08.30 så kom projektgruppen, så blev jobba med projek...

Av Denisé Andersson - 9 september 2014 20:30



Blev en heldag hemma<3 Fick hjälp av Gizmo att plugga, hihi, bättre plugg sällskap kan man inte ha ;) Ringde till Veterinär och bokade 12 veckors vaccinet, känns skönt att ha det fixat =) Fick lite råd och tips vilket aldrig är fel =)   ...

Presentation


I denna blogg kan du följa vardagen med Gizmo, en liten blandis av Chihuahua, Shitzu, Pomeranian. Född den 5 Juli 2014

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards