Alla inlägg den 5 september 2014

Av Denisé Andersson - 5 september 2014 23:45

Morgonen började med promenad, frukost <3

Massa bus och mys, trött liten kille men full av energi när han väl är vaken <3


Eftersom han inte gillade godiset skickade jag sms med P, som hade godis kvar hemma, PERFEKT :D

SÅ blev en tripp till P, för att hämta godis, men blev att vi stannade en stund =)

Gizmo och kissen fick träffas för första gånge, och absolut inte sista ;)

Sötaste Gizmo skällde på henne, och förstod inte att ljudet kom från honom så han blev rädd för sitt eget skal <3

Sen blev det hem igen, detta godiset var SMASKENS :D

Kopplet blev mer och mer omtyckt :D <3

Han upptäckte sin hage redan igår, vilket kändes helt underbart, då känns det som att han kommer trivas med att kunna gå dit när han vill vara ifred eller när han ska sova =)


På kvällen kom min familj för att ha fredagsmys, taco och godis och gladiatorerna och MASSA valpmys <3

Han ÄLSKAR folk, vilket känns helt underbart, svansen går i ett i ett :D <3

Blev en sväng till Alibaba hela familjen, ohhh kom STORA hundar, jag blev livrädd men de andra stötta mig och jag höll undan den stora hunden tills hans matte upptäckte Gizmo och höll sen undan honom själv, fy det var räligt jag som alltid varit livrädd för hundar... Kände mig stolt som klarade hålla bort honom själv, men var helt skakis en bra stund efter att vi kommut hem (A)

Känner sig redan trygg här, då han somnar gott hos vem som helst <3


sen blev det sovdags, gick inte riktigt lika bra denna natt.. han somnade först och sov gott, men vakna mitt i natten så blev det en promenad... Därefter gnällde han vääääldigt mycket när jag gick och la mig... kändes så hemskt i mig.. Började själv att gråta, usch ville ju bara gå till honom och hålla honom till han somna gott<3

Men försökte stå ut.. .efter en stund kröp jag upp till älskling gråtandes, men eftersom Gizmo inte lugna sig så besluta vi att jag skulle sova hos honom så han kände sig trygg <3

Väl när jag hade lagt mig hos honom somna han hur gott som helst och sov hela natten <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kan du följa vardagen med Gizmo, en liten blandis av Chihuahua, Shitzu, Pomeranian. Född den 5 Juli 2014

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards