Alla inlägg den 4 september 2014

Av Denisé Andersson - 4 september 2014 20:30

  ÄNTLIGEN, Dagen är kommen

Nu är ÄNTLIGEN längtan över !

Började dagen med skola, därefter blev det fika med min kära Mormor, som skulle följa med mig och hämta hem finaste Gizmo <3

Helt speedad hela dagen, och fjärilar i hela kroppen !!! (A)

14.30, Var vi på plats, han var ute och sprang i trädgården med sin mamma och sin bror när vi kom... Ohhh lycka!! Så var det dags att gå igenom vaccinationsintyget och besikningen osv, allt var bra utom ett liten underbett på 0,5mm och den ena testikeln har ännu inte trillat ner, men annars är allt super bra och betalningen slutfördes, Han vägdes och idag väger han 975g

ÄNTLIGEN är han min och bara min Gizmo <3

Sen blev det lite mys och bus på golvet, men när han började bli trött blev det dags att åka hem <3


Bilfärden gick super, han gnällde till ett par gånger, men det är ju inte så konstigt <3

Väl hemma satte vi oss på golvet och bara mös, sen körde mormor hem...

Det var bara vi två, jag och min lille Gizmo <3

Satte oss i soffan och mös, lillkillen somna gott i mitt knä <3

Då brast allt, det var nog då som allt föll på plats, jag hade i mitt knä min efterlängtade Gizmo !

Det har varit en tuff väg, många tårar och blandade känslor och nära att ge upp, men jag är så obeskrivligt glad att jag fortsatte kämpa och aldrig gav upp, han är SÅÅ värd allt <3

Hela kvällen var helt underbar, började med att blanda i lite lite lite av Royal Canin fodret, (tillsammans med Pedigree som jag fick med till honom).

Han åt men dock inte super mycket, fullt förståeligt allt är så nytt <3

Första rundan i koppel gick väl sådär haha:P

Han hoppa o hade sig, såg ut som en kanin ^^  Men men det gick bra ändå, det tar ju sin tid att vänja sig vid alla nya konstiga saker :P

Men för varje runda gick han bättre och bättre =) <3

Första natten gick super, pep till nån gång men gick över på ett par minuter sen sov han gott heeeela natten såå duktig <3

Bilresan hem   


    Sötisen somna gott i Mattes knä   




  Första rundan i koppel <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kan du följa vardagen med Gizmo, en liten blandis av Chihuahua, Shitzu, Pomeranian. Född den 5 Juli 2014

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards