Alla inlägg den 8 september 2014

Av Denisé Andersson - 8 september 2014 20:30

Ny vecka och massa äventyr hela dagen =)

Blev tåget till mormor och morfar på förmiddagen, Gizmo åkte för första gången tåg =) Hihi

Det var lite läskigt på vägen dit tyckte han så han hoppa ur väskan upp i min famn

sen höll han sig lugn och tyckte det var spännande ^^

På hemvägen sov han gott i sin väska så gott som hela tågresan =)

Tog med mig mindre matskålar hem till mormor och morfar eftersom att det var lättare att ha med sig,

och tro det eller ej men maten tog slut inom 5 minuter =) LYCKA !! :D

Dessutom är det sista dagen med Pedigree, så har knappt haft någon Pedigree i, verkar mycket popis =)


Mycket spännande saker att lukta och titta på hos mormor och morfar, sen somna han gott vid mormors fötter hihi<3


På kvällen kom Älskling hem om och hämta oss, sen körde vi till informations träffen inför valpkursen :D Men eftersom han inte är 12 veckor, fick jag ha honom i famnen hela tuden, vilket kändes super skönt för mig(a)

Han sov sig igenom hela kursen i min famn, fick en del bra tips på hur jag ska lära honom ögonkontakt samt sitt :D Spännande, ser fram emot att börja träna med honom imorgon :D <3


Väl hemma från kursen fick han frispel hahah, blev som en duracell kanin och massa bus på gång, tills han somna gott hos oss

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kan du följa vardagen med Gizmo, en liten blandis av Chihuahua, Shitzu, Pomeranian. Född den 5 Juli 2014

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards