Alla inlägg den 14 september 2014

Av Denisé Andersson - 14 september 2014 15:30

Dags för mig att jobba 3 timmar (7.15-10.15)

Började dagen med att väcka Gizmo för morgonrundan och frukost,

gick ut ca 05.30 och han hade inte gjort något inne under natten :D

Så det gick snabbt från att vi kom ut tills att han både hade kissat och bajsat =)

Känns som det går framåt med stora steg när det gäller rumsrenhet =) <3

Efter frukost var det dags för andra rundan, därefter la jag honom i hans bädd och mös med honom en stund innan det var dags för mig o gå till jobb =)

Längtan efter att få komma hem, trots att jag bara jobbade 3 timmar !! Men det var roligt att få jobba lite med :D


Obeskrivlig lycka att komma hem och mötas av en nyvaken sambo och en liten Gizmo som vakna när jag kom hem och stod i sin hage med viftande svans :D <3 KÄRLEK, det är livet :D <3


Fortsättning på Ensam hemma träning:

Vi skulle gå och rösta, så vi gav Gizmo lunch rastade honom en lite längre runda och han fick gjort sina behov.. därefter satte vi honom i hans hörna och la ut lite torrfoder samt några godisbitar (tips från tränaren på valpkursen, för att han ska hållas sysselsatt en stund)

Vi var borta ca 30 min när vi kom tillbaka, hade han nog haft fullt upp då han hade bussat runt i hela hagen hihi, men inget gnäll och när vi kommit in och hängt av oss osv och gick in för att hälsa gick svansen i ett :D

Det ska nog inte vara några problem att lämna honom ensam hemma :D <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kan du följa vardagen med Gizmo, en liten blandis av Chihuahua, Shitzu, Pomeranian. Född den 5 Juli 2014

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards